петък, 1 юли 2011 г.

„Аурубис България” - най-зелената компания в категорията „Индустрия и производствен сектор”.

На официална церемония в х-л Парк ин София b2b Media награди победителите в конкурса „Най-зелените компании в България 2010”.
Своето участие в първата по рода си зелена класация заявиха близо 300 български фирми.  От тях номинирани бяха 30, разпределени в  10 категории.

Победителите определи международно експертно жури в състав: Щефан В. Шмит-Маркс - Географ и икономист, Борислав Стефанов - изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции, Златина Луджева - управляващ директор на Инициативата за прозрачност в строителния сектор и мениджър в PriceWaterHouseCoopers, Кийт Далримпъл - ръководител на Dalrymple Finance и Валентин Маринов - изп. директор на b2b Media.

Комисия та определи „Аурубис България” за най-зелената компания в категорията „Индустрия и производствен сектор”.

„Екометал инженеринг”  е компанията с най- успешни зелени практики  в сектор „Рециклираща промишленост и управление на отпадъци”.

С приза най-зелена компания в сектор „Автоиндустрия, транспорт и телекомуникации”  беше отличена  фирма „Фулчарджър”.

За най-зелена банка на годината комисията определи Банка ДСК .

Победител в категория „Технологии ”е „Ксела България”.

В категорията „Строителство и недвижими имоти” отличени от журито бяха усилията на „Артекс инженеринг ”.

Приз заслужиха инициативите на „Овергаз Инк” в категорията „Енергетика”.

За най-устойчиво развиващо се дружество в областта на туризма бе определено  „Зиг Заг Холидейс”.

В сектор „Услуги”  статуетката грабна  Англо-американското училище.

Приз за най-зелен а рекламна агенция получи „Интерпартнерс”.

Грамоти и статуетки на победителите връчиха:  Катрин Барбър - посланик на Великобритания за България, Левон Хампарцумян  - зам. председател на КРИБ, Меглена Кунева – бивш еврокомисар, Владимир Стратиев - началник кабинет в Министерство на околната среда и водите, Борислав Стефанов – изп. директор на Българската агенция за инвестиции и други официални лица.

Организаторите от b2b Media, заедно с партньорите на инициативата Българският център за зелена икономика, Българската агенция за инвестиции, Българската фотоволтаична асоциация, Дарик финанс, btv, TV 7, b2b Magazine, Biolife, Brain-Workshop и CSR Bulgaria доказаха, че много български компании вече следват устойчиви политики. За големия потенциал на зелените бизнес практики свидетелства и огромния интерес към събитието, което бе излъчено пряко в интернет на адрес www.green.b2bmagazine.bg

1 коментар: