На официална церемония в х-л Парк ин София b2b Media награди победителите в конкурса „Най-зелените компании в България 2010”.
Своето участие в първата по рода си зелена класация заявиха близо 300 български фирми. От тях номинирани бяха 30, разпределени в 10 категории.
Победителите определи международно експертно жури в състав: Щефан В. Шмит-Маркс - Географ и икономист, Борислав Стефанов - изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции, Златина Луджева - управляващ директор на Инициативата за прозрачност в строителния сектор и мениджър в PriceWaterHouseCoopers, Кийт Далримпъл - ръководител на Dalrymple Finance и Валентин Маринов - изп. директор на b2b Media.
Комисия та определи „Аурубис България” за най-зелената компания в категорията „Индустрия и производствен сектор”.
„Екометал инженеринг” е компанията с най- успешни зелени практики в сектор „Рециклираща промишленост и управление на отпадъци”.
С приза най-зелена компания в сектор „Автоиндустрия, транспорт и телекомуникации” беше отличена фирма „Фулчарджър”.
За най-зелена банка на годината комисията определи Банка ДСК .
Победител в категория „Технологии ”е „Ксела България”.
В категорията „Строителство и недвижими имоти” отличени от журито бяха усилията на „Артекс инженеринг ”.
Приз заслужиха инициативите на „Овергаз Инк” в категорията „Енергетика”.
За най-устойчиво развиващо се дружество в областта на туризма бе определено „Зиг Заг Холидейс”.
В сектор „Услуги” статуетката грабна Англо-американското училище.
Приз за най-зелен а рекламна агенция получи „Интерпартнерс”.
Грамоти и статуетки на победителите връчиха: Катрин Барбър - посланик на Великобритания за България, Левон Хампарцумян - зам. председател на КРИБ, Меглена Кунева – бивш еврокомисар, Владимир Стратиев - началник кабинет в Министерство на околната среда и водите, Борислав Стефанов – изп. директор на Българската агенция за инвестиции и други официални лица.
Организаторите от b2b Media, заедно с партньорите на инициативата Българският център за зелена икономика, Българската агенция за инвестиции, Българската фотоволтаична асоциация, Дарик финанс, btv, TV 7, b2b Magazine, Biolife, Brain-Workshop и CSR Bulgaria доказаха, че много български компании вече следват устойчиви политики. За големия потенциал на зелените бизнес практики свидетелства и огромния интерес към събитието, което бе излъчено пряко в интернет на адрес www.green.b2bmagazine.bg
БРАВО!!!
ОтговорИзтриване